servis, správa & outsourcing
INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ
(+420) 596 614 653 ausys@ausys.cz

Outsourcing IT | AUSYS

Staňte
se našimi
klienty …
… a
my se
postaráme
o vaše
sítě !

Svým klientům nabízíme:

Jistotu

Můžete se spolehnout, že budete mít stále k dispozici pomoc a oporu spolehlivého a kvalifikovaného partnera, který za 20 let působení v oblasti IT vyřešil u různých klientů tisíce problémů, a který vyřeší i ty vaše, až nastanou.

Bezpečí

Svět informačních technologií může vyvolávat obavy – rychle se vyvíjí a závislost na něm se stále prohlubuje. S námi v zádech se nebudete bát, že bude ve vaší IT infrastruktuře něco špatně – ať už v důsledku nedbalosti nebo neschopnosti.

Zbavení starostí

Už nebudete muset řešit nic, co s vaším IT souvisí. Nebudou Vás obtěžovat zprávami, „že už zase něco nefunguje“. Nebudete si dělat starosti, jak a kam v této oblasti dále směřovat, abyste zajistili růst. S námi budete jen schvalovat optimální řešení nebo vybírat mezi alternativami – vždy na základě jasně a srozumitelně podaných argumentů.

Úsporu času a nákladů

Dobrý servis IT znamená, že potíží je co nejméně. Čím méně potíží, tím méně ztraceného času a čas jsou peníze. Lidé z Ausysu se o informační technologie svých klientů starají velmi pečlivě. S klienty nás totiž spojuje společný zájem – aby bylo potíží co nejméně.

Měsíční poplatek za servis informačních technologií by se dal přirovnat k pojištění: za přiměřené, pravidelné platby získáváte jistotu, že nedojde k potenciálně velkým nebo dokonce nenahraditelným škodám !

Náklady na outsourcing, který poskytuje Ausys, budou vždy nižší než celkové mzdové náklady na vlastního správce informačních technologií.*

Naproti tomu rizika, která vlastní správce pro firmu potenciálně představuje, budou vždy výrazně vyšší, než přináší náš outsourcing.

(*) Průměrné měsíční mzdové náklady (nikoliv hrubá mzda) na průměrného správce sítě jsou v ČR v roce 2017 přibližně 40.000 Kč (zdroj: www.platy.cz)

Outsourcing od nás se vám vyplatí !

Protože

Udržet krok s překotným vývojem ve světě informačních technologií je náročné i pro inteligentního, nadaného a spolehlivého správce sítě. Natož pak pro průměrného, kterých je logicky (v průměru) nejvíc.

Množství a charakter problematických situací, které takový správce sítě umí rychle a efektivně vyřešit, je omezený počet, daný konkrétní IT infrastrukturou a zavedenou rutinou.

Kdyby se sečetly všechny měsíční náklady spojené s poruchami a problémy s fungováním IT, kterým se dalo předejít nebo je rychle a spolehlivě vyřešit, budete překvapeni, jak jsou ve srovnání s náklady za stejné období na outsourcing vysoké.

Naproti tomu

Množství a rozmanitost problémů, které pracovníci Ausysu v oblasti informačních technologií musí vyřešit denně, je nesrovnatelné.

Denně řešíme také požadavky na dodání nejnovějšího hardware či software a jeho bezproblémového včlenění do existující IT infrastruktury.

Proto jsme neustále v kontaktu s nejnovějšími trendy v informatice. Objem potřebných kompetencí zvládáme dělbou práce a specializací. Pro naše klienty jsme něco jako externí kolektivní správce sítě – mnohohlavý, mnohoruký a se zázemím dvacetiletých zkušeností.